c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

 

Office 2010 Activators

 

 

 

 

در برخی از نسخه های آفیس 2010 ، محدودیت زمانی 30 روزه وجود دارد. یعنی فقط برای 30 روز قابل استفاده بوده و سپس غیر فعال میشوند.

 

برای حل این مشکل، باید آفیس 2010 را فعال سازی کنید. در حالت عادی برای فعال سازی آفیس باید License آن از سایت مایکروسافت خریداری شود. ولی به دلیل قیمت بسیار بالای آن و همچنین محدودیت هایی که برای خرید لایسنس توسط کاربران ایرانی وجود دارد، ما استفاده از برنامه های فعال ساز (Activator) را پیشنهاد میکنیم!

 

فعال ساز آفیس 2010 محدودیت های همه برنامه های آفیس را برطرف میکند. حتی اگر قبلا آفیس خود را با سریال و یا Crack فعال سازی کرده اید و بعد از مدتی با مشکل محدودیت مواجه شده اید، این فعال ساز میتواند مشکل شما را برطرف کند.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط محمد کشاورز

 


 

 

 

 

کمپانی ادوبی (Adobe) در سال 1982 تاسیس شده و تا امروز بیش از 30 سال از فعالیت آن میگذرد. فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید نرم افزارهای گرافیکی و چندرسانه ای است.

 

در طول فعالیت 30 ساله کمپانی Adobe و ارائه صدها نسخه مختلف از محصولات این شرکت، فونت های زیادی نیز به همراه هر محصول ارائه شده است. به طوری که تا الان هزاران فونت مختلف در قالب نرم افزارهای گوناگون توسط مجموعه Adobe در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

در این مطلب، مجموعه کامل فونت های Adobe را گردآوری کرده ایم. این مجموعه شامل 2200 فونت متنوع است که از نرم افزارهای مختلف Adobe جمع آوری شده و به صورت یکجا قابل دانلود است.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط محمد کشاورز

 

 

 

 

 

 

 

حتما شما هم قبلا از نرم افزارهای آموزشی مختلف استفاده کرده اید. نمونه نرم افزارهای آموزشی را میتوانید به وفور در بازار نرم افزار کشور پیدا کنید. (مثل آموزش فتوشاپ، آموزش اتوکد، آموزش برنامه نویسی، و ...)

 

بهترین نرم افزارهای آموزشی آنهایی هستند که بتوانند به خوبی با کاربر ارتباط برقرار کرده و از رسانه های مختلف در حین آموزش استفاده کنند. رسانه هایی مثل فیلم، صدا، عکس، انیمیشن، و ...

 

تا چند سال پیش، نرم افزارهای آموزشی فقط شامل فیلم هایی بودند که از صفحه نمایش گرفته میشد. و گوینده روی تصویر توضیحاتی را ارائه میکرد. اما امروز با کمک ابزارهای جدید میتوان نرم افزارهای آموزشی بسیار کارآمد تری را تولید کرد.

 

یکی از بهترین ابزارها برای ساخت برنامه های آموزشی، نرم افزار Adobe Captivate است. این نرم افزار امکاناتی گسترده و حرفه ای را برای ساخت برنامه های آموزشی در اختیار کاربر قرار میدهد. ضمن اینکه برای کار با آن نیازی به برنامه نویسی ندارید.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط محمد کشاورز

 

 

 

 

 

نرم افزار CDic یک دیکشنری جدید برای سیستم عامل iOS است. این دیکشنری بر روی موبایل های آیفون و تبلت های آیپد قابل نصب و استفاده بوده و امکانات فراوانی در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

دیکشنری CDic امکان ترجمه و تلفظ لغات به 6 زبان مختلف را دارد.

 

واژه نامه های مختلفی که به همراه این دیکشنری ارائه شده است امکان ترجمه این زبان ها را فراهم میکند:

- انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی

- فرانسوی به فارسی، فارسی به فرانسوی

- ایتالیایی به فارسی، فارسی به ایتالیایی

- اسپانیایی به فارسی، فارسی به اسپانیایی

- آلمانی به فارسی، فارسی به آلمانی

- روسی به فارسی، فارسی به روسی

- انگلیسی به انگلیسی

 

همچنین تلفظ انگلیسی این دیکشنری دارای دو لهجه American و British است.

 

از سایر قابلیت های این دیشکنری میتوان به محیط کاربری انگلیسی و فارسی، و همچنین امکان دسترسی سریع به ترجمه لغات اشاره کرد.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط محمد کشاورز

 

 

 

 

 

 

اگر شما هم از طرفداران موسیقی کلاسیک هستید و آهنگ هایی که این روزها روانه بازار میشود نظر شما را جلب نمیکند، این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.

 

این مجموعه ارزشمند حاوی 186 قطعه موسیقی خاطره انگیز کلاسیک از 16 آهنگساز برتر تاریخ موسیقی است.

 

 

مجموعه موسیقی کلاسیک خاطره انگیز، حاوی بهترین آثار این هنرمندان است:

 

Bach (شامل 11 قطعه)


Beethoven (شامل 8 قطعه)


Brahms (شامل 8 قطعه)


Bruch (شامل 14 قطعه)


Chopin (شامل 8 قطعه)


Dvorak (شامل 9 قطعه)


Grieg (شامل 11 قطعه)


Handel (شامل 28 قطعه)


Haydn (شامل 12 قطعه)


Mendelssohn (شامل 8 قطعه)


Mozart (شامل 10 قطعه)


Schumann (شامل 10 قطعه)


Strauss (شامل 8 قطعه)


Tchaikovsky (شامل 6 قطعه)


Verdi (شامل 14 قطعه)


Vivaldi (شامل 21 قطعه)




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط محمد کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد