c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

در زیر ?? کار مفید برای سلامتی آورده شده و فکر می‌کنم برای شروع یک زندگی سالم خوب باشد:

 

 

?- مسواک بزنید.

?- ?? تا بشین پاشو بروید.

?- صاف بنشینید.

?- یک سیب بخورید.

?- سرخط های (تیتر) مربوط به سلامتی روزنامه ها را بخوانید.

?- بایستید و کمی به بدنتان کش و قوس بدهید.

?- ?? بار وزن را از طرفین روی یکی از پاهایتان بیاندازید.

?- یک لیوان آب بنوشید.

?- لبخند بزنید.

??- یک نقل قول خوب و روحیه بخش تولید کنید.

??- یک نفس عمیق بکشید.

??- ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید.

??- کمربندتان را ببندید.

??- دست هایتان را بشویید.

??- به مادرتان تلفن کنید.

??- یک دستور غذای خوب و سالم را به دوستانتان بدهید.

??- خودکاری که نمی‌نویسد را دور بیاندازید.

??- هنگام آگهی های بازرگانی تلویزیون ?? تا شنا بروید.

??- کمی فلفل به سالادتان اضافه کنید.

??- کنترل تلویزیون را کمی دور بگذارید تا برای عوض کردن کانال بلند شوید.

??- پنجره‌ای را باز کنید.

??- نظری در یک وبلاگ بنویسید.

??- فرزندانتان را بغل کنید.

??- کمی کرم مرطوب کننده و ویتامینه به دستانتان بزنید.

??- از کسی که لیاقتش را دارد تشکر کنید.

??- لباس هایتان را برای فردا آماده کنید.

??- یک بار به جای چای قهوه بنوشید.

??- کلید هایتان را یک جای مشخص قرار دهید.

??- نامه یا ایمیلی دوستانه برای یکی از دوستانتان بفرستید.

??- به یک موسیقی آرامش بخش گوش دهید و ذهنتان را آزاد کنید.

??- ?? دقیقه استراحت کنید.

??- میز کار و صفحه‌ی نمایشگرتان را تمیز کنید.

??- پنج دقیقه مین روب بازی کنید.

??- کمی آجیل بخورید.

??- یکی از دوستان خوبتان را برای یک شام سالم دعوت کنید.

??- یک خوردنی برای فقیری تهیه کنید و به او بدهید.

??- چشمان تان را ببندید و فکر کنید چه چیزهای خوبی در زندگی دارید.

??- این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

??- دست و صورتتان را بشویید و ? دقیقه از پنجره به دور دست نگاه کنید. (برای چشم مفید است)

??- برای پرنده ها دانه بریزید.

??- یکی از کار های بالا را همین حالا انجام دهید!

کار های بالا هر کدام به نحوی مفید هستند و باعث سلامتی جسمی، اجتماعی ، روانی و… می‌شوند. انجام دادن هر کدام از آنها حداکثر ?? دقیقه طول خواهد کشید. پس تنبلی را کنار بگذارید و همین الان چند تا را انتخاب کرده و انجام دهید مثلآ ابتدا لبخند بزنید سپس یک لیوان آب بنوشید سپس یک سیب را در حالی که از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید بخورید.




نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/31 توسط محمد کشاورز
با رفع نگرانی کشاورزان؛
غائله آب در شرق اصفهان فروکش کرد
کشاورزان شرق اصفهان که درچند روزاخیردرخصوص وضعیت خشکسالی های اصفهان اعتراض داشتند، بالاخره 55 نفر از آنها توانستند با مدیران اصفهان جلسه ای برگزارکنند و مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش اندیشه نو به نقل از مهر،پس از نگرانی کشاورزان شرق اصفهان و بروز حادثه در خط انتقال آب اصفهان به یزد، این مسئله سبب بروزحوادثی درشرق اصفهان شده بود که خوشبختانه این مسئله در حال حاضر به مرحله سکون رسیده و با خویشتنداری کشاورزان زحمتکش آرام گرفت.
دراین خصوص استاندار اصفهان گفت: درسه الی چهارسال اخیرمطالبات کشاورزان افزایش یافت و استانداری نیز در ماه‌های اخیر نگاه ویژه ای به موضوع آب و کشاورزی داشته است.علیرضا ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه نگرانی‌های جامعه کشاورزان برای دولت قابل درک است، اظهار داشت: مدیریت استان در ماه‌های اخیر با همکاری سازمان جهادکشاورزی و مدیریت آب تلاش کرده تا برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی را به اجرا بگذارد که در نهایت مدیریت خوبی داشته است.
ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه دغدغه‌های اخیرکشاورزان منجر به بروز برخی التهابات در روزهای اخیر شده، اظهار کرد: مسائل روزهای اخیر،هم برای کشاورزان و هم برای دستگاه‌های اجرایی مشکل ایجاد کرد و ما بر این اعتقاد هستیم که در فضای التهابی نمی‌توان پاسخ مطالبات را داد.وی با اشاره به جلسه برگزار شده میان منتخبان کشاورزان و مدیریت استان گفت: در این جلسه 55 نفر از کشاورزان منطقه شرق اصفهان حضورداشته و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و مدیریتی استان نیز حضور یافتند که طی آن کشاورزان نقطه نظرات خود را بیان کرده و دستگاه‌های اجرایی استان نیز مسائل خود را با کشاورزان در میان گذاشتند و هر دو طرف به دنبال رفع معضلات ایجاد شده بودند.به گزارش مهرهمچنین امام جمعه اصفهان نیز در خصوص حوادث چند روز اتفاق افتاده در اصفهان در خطبه های نماز جمعه بیان داشت: به کشاورزان اصفهانی در خصوص ابراز ناخشنودی نسبت به ضایع شدن حقابه شما حق می دهم اما ترکاندن و آسیب رساندن به خطوط آب شهرهای دیگر عملی نادرست و غیر شرعی است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد بیان داشت: معیشت مردم شرق اصفهان تنها از راه کشاورزی است و مدیران استانی باید در شرایط خشکسالی فعلی، به روشهای دیگر به آنان کمک کنند.وی با بیان اینکه شهر اصفهان درحال حاضر دو میلیون جمعیت دارد تصریح کرد: مردم باید در مصرف آب دقت بیشتری داشته باشند.وی با بیان اینکه مسیر رودخانه زاینده رود موجب هدر دادن بسیار آب می شود،گفت: به مدیران پیشنهاد می کنم از یک طرف از عرض رودخانه بکاهند و دوم اینکه از خروجی سد زاینده رود لوله ای به منطقه شرق متصل کنند تا این قدر آب در مسیر رفت اسراف نشده و به سرعت انتقال یابد.
همچنین در این خصوص معاون سیاسی استانداری اصفهان نیز به مهر گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم دیگر شاهد هیچ مشکل خاصی نبوده و دیگر از اختلاف و درگیری هیچ موردی گزارش نشده است.محمئ مهدی اسماعیلی با اشاره به حوادثی که در روز سه شنبه و چهارشنبه روی داد بیان داشت: این حوادث به هیچ وجه مورد رضایت ما نبود، اما خوشبختانه ما شاهد هیچ کشته و تلفات جانی در این خصوص نبوده ایم این موضوع در حالی است که در حوادث کوچک‌تر موضوع به سبب برخی بی احتیاطی ها بعضا مخاطرات زیادی را شاهد هستیم.معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان پیش از این در گفتگویی خبر از جاری شدن آب بر اساس تفاهم نامه نه ماده ای در نیمه سوم فروردین ماه سال جاری برای کشاورزان داده بود.




نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/31 توسط محمد کشاورز
........
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد