c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

VSO Media Player 1.3

 

 

 

 

کمپانی VSO به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای چندرسانه ای فعالیت میکند. اصلی ترین محصولات این شرکت، نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم (Video Converter) هستند که با وجود پولی بودن محبوبیت زیادی بین کاربران دارند.

 

اما به تازگی این کمپانی یک نرم افزار رایگان برای پخش فیلم و آهنگ هم تولید و منتشر کرده است. این نرم افزار VSO Media Player نام دارد و میتواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/27 توسط محمد کشاورز

 

Offline Explorer Enterprise 6.7

 

 

 

 

محتوای برخی از سایت ها بسیار زیاد است. مثلا محتوای سایت های خبری گاهی به میلیون ها صفحه میرسد. تعداد صفحات سایت هایی که شامل مقاله، مطالب آموزشی، سرگرمی، و عکس هستند نیز بسیار زیاد است. این موضوع شامل انجمن های اینترنتی هم میشود.

 

نرم افزار Offline Explorer به شما این امکان را میدهد که کل محتویات یک سایت را دانلود کنید. این دانلود شامل صفحات متنی، عکس، و حتی موسیقی و فیلم هم میتواند باشد. سپس توسط همین نرم افزار میتوانید بدون نیاز به اینترنت، سایت های دانلود شده را بدون مشکل مرور کنید.

 

اگر شما مایل هستید آرشیو کل مطالب یک سایت را داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این صورت حتی اگر آن سایت یا بخشی از مطالب آن حذف شود شما میتوانید به نسخه آرشیو شده مراجعه کنید.

 

همچنین اگر محدودیت زمانی یا مکانی برای دسترسی به اینترنت دارید و میخواهید از مطالب یک سایت یا انجمن مشخص استفاده کنید، میتوانید توسط نرم افزار Offline Explorer تمام محتویات آن سایت را دانلود کرده و سر فرصت و بدون نیاز به اینترنت به آن مراجعه کنید.

 

در هنگام مراجعه به سایت های دانلود شده، محتویات و لینک صفحات دقیقا مطابق سایت اصلی بوده و بدون مشکل میتوانید در بین صفحات حرکت کنید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/27 توسط محمد کشاورز

 

Fine Print 8

 

 

 

 

مدیریت و کاهش مصرف جوهر: این فقط یکی از هنرهای نرم افزار FinePrint است!

 

نرم افزار کوچک و کاربردی FinePrint میتواند مدیریت پرینتر را بر عهده گرفته و به پرینت های شما سروسامان بدهد. این نرم افزار آنقدر محبوب است که در طی مدت کوتاهی 8 نسخه از آن منتشر شده است. و توانسته جایزه های متعددی را کسب کند.

 

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به کاهش مصرف جوهر پرینتر، ایجاد فرم و سربرگ، و همچنین بهینه سازی و طول عمر پرینتر اشاره کرد.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/27 توسط محمد کشاورز

 

Fontographer 5.2

 

 

 

 

از فونت های متداول خسته شده اید؟ یا طراح هستید و میخواهید با خلاقیت خودتان یک فونت خاص طراحی کنید؟ این مطلب را دنبال کنید!

 

نرم افزار Fontographer یک دستیار کامل برای طراحی فونت است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فونت کاملا اختصاصی برای خودتان طراحی کنید. که شامل تمام حروف و همچنین اعداد باشد. و یا میتوانید یک فونت موجود را ویرایش کرده و به شکل دلخواه خود در آن تغییرات بدهید.

 

فونت هایی که توسط این نرم افزار طراحی میشوند در محیط ویندوز و همچنین تمام نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده هستند.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/27 توسط محمد کشاورز

 

Poweramp Music Player 2 Android

 

 

 

 

این روزها یکی از مهم ترین کاربرد موبایل، پخش آهنگ و گوش دادن به موسیقی است. با پیشرفت سیستم پخش موسیقی در گوشی های موبایل و همچنین تولید هدفون های حرفه ای، میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت توسط موبایل گوش کنید.

 

برای گوش دادن به موسیقی در موبایل نیاز به یک نرم افزار پخش آهنگ دارید. همه موبایل های جدید به صورت پیش فرض دارای یک برنامه پخش آهنگ هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و به دنبال یک پلیر حرفه ای و قدرتمند برای پخش آهنگ هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار Poweramp Music Player یکی از قوی ترین برنامه های پخش آهنگ برای اندروید است. این نرم افزار در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب و استفاده بوده و دارای مجموعه ای از امکانات برای پخش موسیقی است.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/27 توسط محمد کشاورز
........
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد