c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

GPU-Z 0.7.4

 

 

 

 

دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد امکانات و توانایی کارت گرافیک خود داشته باشید؟ از نرم افزار GPU-Z کمک بگیرید.

 

(GPU مخفف Graphic Processing Unit یا واحد پردازش گرافیک است)

 

نرم افزار GPU-Z میتواند اطلاعات دقیقی درباره مدل، سرعت، و حافظه کارت گرافیک نصب شده بر روی سیستم در اختیار شما قرار دهد.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط محمد کشاورز

 

Gmail Notifier Pro 5.2

 

 

 

 

به سرویس های ایمیلی مثل Gmail و Yahoo در اصطلاح وب میل (Web Mail) گفته میشود. یعنی برای ارسال و دریافت ایمیل در این سرویس ها نیاز به نرم افزار حانبی ندارید و توسط مرورگر ویندوز میتوانید به ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

 

هرچند این یک مزیت بزرگ است، اما مشکلاتی هم دارد. مثلا برای اطلاع از اینکه ایمیل جدیدی دارید یا خیر باید هربار مرورگر خود را باز کرده و وارد آدرس جیمیل شوید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری به شما معرفی کنیم که نه تنها میتواند جیمیل شما را مدیریت کند، بلکه به محض دریافت ایمیل جدید شما را مطلع میسازد.

 

نرم افزار Gmail Notifier توسط خود گوگل به عنوان یک ابزار استاندارد برای مدیریت ایمیل های Gmail معرفی شده است. توسط این نرم افزار میتوانید بدون وارد شدن به ایمیل خود از طریق مرورگر، کلیه کارها (مثل دریافت ایمیل، ارسال ایمیل، دسته بندی ایمیل ها و ...) را انجام دهید.

 

بزرگ ترین مزیت این نرم افزار این است که میتواند ایمیل شما را به طور مرتب چک کرده و به محض دریافت ایمیل جدید با یک هشدار (آلارم) شما را با خبر کند. به این ترتیب میتوانید به سرعت از دریافت ایمیل جدید با خبر شوید.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط محمد کشاورز

 

Windows Sysinternals Suite 11.1

 

 

 

 

Sysinternals Suite شامل مجموعه ای از نرم افزارهای کوچک و بسیار کاربردی است. بعد از چند سال از ارائه این مجموعه توسط گروه توسعه و برنامه نویسی آن، به قدری محبوب شد که مایکروسافت تصمیم گرفت امتیاز آن را خریداری کند. به همین دلیل اکنون چند سالی است که این مجموعه با نام Windows Sysinternals Suite منتشر میشود.

 

نسخه جدید مجموعه نرم افزاری Windows Sysinternals Suite شامل 72 برنامه مختلف برای استفاده بهینه از امکانات ویندوز است. و هر کدام از این برنامه ها برای یک هدف خاص طراحی شده اند. استفاده از این ابزارها باعث میشود بتوانید مدیریت بهتری روی ویندوز خود داشته باشید.

 

از جمله کارهایی که میتوانید توسط این ابزارهای کوچک انجام دهید میتوان به این موارد اشاره کرد :

- دسترسی و مدیریت بوت ویندوز

- بررسی مشکلات دیسک سخت

- نظارت بر پورت های سیستم

- نمایش برنامه و پروسس های در حال اجرا

- مدیریت پسورد ها

- بهینه سازی رجیستری




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط محمد کشاورز

 

Audials One 10.2

 

 

 

 

افرادی که به موسیقی های روز دنیا علاقه دارند زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ یا کلیپ جدید خوانندگان مورد علاقه خود صرف میکنند.

 

دانلود آهنگ های ایرانی معمولا ساده است. چون سایت های فارسی زیادی آنها را برای داتلود قرار میدهند. ولی در مورد آهنگ های خارجی به دلیل وجود قوانین کپی رایت، سایت های خارجی امکان دانلود رایگان آنها را یه کاربران نمیدهند. به همین دلیل اکثر کاربران در سایت های اشتراک گذاری (مثل یوتیوب) به دنبال آهنگ و ویدیو کلیپ های جدید خارجی میگردند.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که خودش میتواند بر اساس اسم خواننده، جدیدترین آهنگ و کلیپ های او را برای شما پیدا کرده و دانلود کند. خوشحال شدید؟ حق دارید!

 

نرم افزار Audials One از دو منبع بزرگ اشتراک گذاری (Youtube و MySpace) برای پیدا کردن فایل ها استفاده میکند. فقط کافیست تا اسم خواننده دلخواه خود را به این نرم افزار بدهید تا در عرض چند ثانیه تمام آهنگ ها و کلیپ های مربوط به این خواننده را برای شما لیست کند. آهنگ های جدید در بالای لیست قرار میگیرند تا پیدا کردن آنها آسان تر باشد. همچنین اطلاعات کامل در مورد هر آهنگ یا ویدیو کلیپ نمایش داده میشود (مثل مدت، کیفیت، تاریخ انتشار، اسم آلبوم، و ...)

 

بعد از اینکه توسط این نرم افزار توانستید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید، میتوانید به راحتی آنها را با فرمت دلخواه دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط محمد کشاورز

 

TMeter 13.2

 

 

 

 

کاربرانی که از سرویس های اینترنت حجمی استفاده میکنند همیشه نگران میزان مصرف اینترنت هستند. چون در صورت تمام شدن میزان مجاز، اینترنت قطع میشود، و یا مجبور هستند هزینه اضافه تری برای هر گیگابایت پرداخت کنند.

 

راه حل این مشکل، مدیریت مصرف اینترنت است. اگر شما بر روی مقدار مصرف روزانه خود نظارت داشته باشید میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که حجم اینترنت تان تا پایان ماه دوام داشته باشد.

 

نرم افزار TMeter به همین منظور طراحی شده است. یعنی مدیریت و نظارت دقیق بر میزان مصرف اینترنت.

 

قبلا نرم افزار های مختلفی برای این منظور در سرزمین دانلود معرفی شده است. اما امکانات این نرم افزار یک سروگردن از بقیه بالاتر است.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط محمد کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد