c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

دانلود کلید جدید محصولات کسپرسکی

Kaspersky Key

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی Key ها : 15 خرداد 92

 

همانطور که میدانید آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آنتی ویروس و سایر نرم افزارهای امنیتی کسپرسکی همیشه با محدودیت هایی همراه است. دلیل این محدودیت ها این است که کمپانی کسپرسکی به طور مرتب کلید های جدیدی برای نسخه های اصلی خود تولید میکند و کاربرانی که از کلید های قدیمی استفاده میکنند دیگر امکان آپدیت نخواهند داشت.

 

در واقع کمپانی Kaspersky از این روش برای تشخیص نسخه های قفل شکسته و غیرقانونی استفاده میکند. و با غیر فعال کردن و عدم اجازه آپدیت برای این نسخه ها، میخواهد کاربران را وادار به خرید لایسنس معتبر و قانونی کند.

 

اما از آنجایی که تهیه لایسنس های قانونی برای کاربران داخل کشور به سختی امکان پذیر است، تصمیم گرفته ایم به مرور جدیدترین Key های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس کسپرسکی را در سایت سرزمین دانلود قرار دهیم. شما با دانلود و استفاده از این Key های جدید قادر به فعال سازی و آپدیت محصولات امنیتی کسپرسکی یعنی AntiVirus و Internet Security خواهید بود.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/29 توسط محمد کشاورز

 

دانلود نرم افزار امنیت اینترنت کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی

Kaspersky Internet Security 2013 Farsi

 

 

امروزه و با فراگیر شدن اینترنت و استفاده از آن برای امور مختلف، مسئله حفظ امنیت در اینترنت نیز بسیار مهم شده است.

نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، از کامپیوتر و اطلاعات شما در هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت میکند.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، یعنی Kaspersky Internet Security 2013 را برای شما آماده کرده ایم. آن هم نسخه فارسی این نرم افزار. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/29 توسط محمد کشاورز

 

دانلود مرورگر فایرفاکس، نسخه 21 نهایی

Mozilla Firefox 21

 

 

 

 

بعد از دو نسخه آزمایشی، نسخه نهایی فایرفاکس 21 چند روز پیش منتشر شد. و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

مرورگر Firefox در حال حاضر محبوب ترین مرورگر در بین کاربران اینترنت است. بر اساس آخرین برآورد ها، بیش از 70 درصد کاربران اینترنت از فایرفاکس برای مشاهده سایت های اینترنتی استفاده میکنند.

 

در نسخه جدید فایرفاکس، آخرین آپدیت ها و تغییرات 2013 از طرف تیم توسعه ی موزیلا فایرفاکس اعمال شده است. اکنون فایرفاکس 21 در عین زیبایی و کاربرد آسان، مجهز به مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدید نیز شده است.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/29 توسط محمد کشاورز

 

دانلود نرم افزار شناسایی ایمیل های معتبر از میان لیست ایمیل ها

Maxprog eMail Verifier 3.6

 

 

مدتی پیش در سایت سرزمین دانلود نرم افزاری را به شما معرفی کردیم که کارش ارسال ایمیل های انبوه است. اسم این نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer بوده و توسط آن میتوانید یک ایمیل را برای لیست بزرگی از آدرس ایمیل ها ارسال کنید.

 

لیست حاوی ایمیل آدرس ها را میتوانید از سایت های مختلف اینترنتی پیدا کنید. و یا آن را با مبلغ ناچیزی خریداری نمایید. ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟

 

پاسخ منفی است. بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به دلیل عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند. برخی نیز اصلا وجود خارجی ندارند و فقط برای بزرگ شدن لیست در آن قرار گرفته اند.

 

به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند ایمیل های معتبر را از میان لیست ایمیل ها که به آن میدهید پیدا کند. این نرم افزار نیز توسط کمپانی Maxprog تولید شده و اسم آن Maxprog eMail Verifier است.

ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/20 توسط محمد کشاورز

 

نرم افزار شبیه سازی محیط آیفون در گوشی های اندروید

iLauncher 2.3 Android

 

 

 

در این مطلب، نسخه جدید یکی از بهترین لانچر های اندروید را به شما معرفی میکنیم. این لانچر میتواند ظاهر و منو های گوشی اندرویدی شما را شبیه به آیفون کند.

 

نرم افزار iLauncher که اکنون نسخه 2.3 آن ارائه شده است، شامل آیکون ها و افکت های آیفون میباشد. این لانچر همچنین صفحه Home Screen موبایل اندرویدی شما را تغییر میدهد تا شبیه به آیفون شود.

 

از سایر امکانات این لانچر زیبا و قدرتمند میتوان به حرکت آسان و زیبا بین صفحات، امکان ویرایش با نگه داشتن انگشت روی هر آیکون، امکان جستجوی سریع فایل ها، و ... اشاره کرد.

 

این لانچر زیبا علاوه بر موبایل های اندرویدی، روی تبلت های مجهز به سیستم عامل Android هم قابل نصب میباشد.

تهیه شده ازسرزمین دانلود......................



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/20 توسط محمد کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد