c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remover 3.30

یکی از بهترین برنامه های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک برنامه ی کمیاب Vogone Vocal Remover میباشد.یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

 

vocal برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remover 3.30

 

 

دانلود + ادامه مطلب



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/29 توسط محمد کشاورز

دانلود نرم افزار FutureDecks DJ Pro 3.6.1 برای دیجی و میکس موسیقی

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

دانلود نرم افزار FutureDecks DJ Pro 3.6.1 برای دیجی و میکس موسیقی

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder 2.7.6 برای ضبط صدا و ویرایش فایل صوتی

Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط هرگونه صدا در رایانه می باشد که شما را قادر میسازد تا آن را در فرمت های مختلف در رایانه ی خود ذخیره نمایید. از طریق این نرم افزار شما می توانید صوت را از طرق مختلف همچون از طریق میکروفون، از طریق ضبط هر گونه صوت که در رایانه پخش می شود شامل ویدیو های آنلاین، بازی های آنلاین، رادیو های آنلاین و … ضبط و در فرمت های مختلفی همچون MP3, WAV, WMA, OGG, AAC, FLAC ذخیره نمایید. همچنین شما قادرید صوت های مختلف را ویرایش کنید، قطعه قطعه و کنار همدیگر قرار داده و قطعه ی صوتی دیگری ایجاد کنید. اگر از دوستداران موسیقی باشید همچنین قادرید به روز ترین موسیقی ها را از طریق این نرم افزار جستجو کرده و هر کدام را خواستید در رایانه ی خود ذخیره نمایید. نکته ی لازم به ذکر در باره ی نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder امکان رایت سی دی در این نرم افزار می باشد که شما را قادر میسازد تا فایل های صوتی ایجادی خود را یکجا، آسان و سریع بر روی سی دی رایت نمایید. هم اینک می توانید آخرین ویرایش نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder را از وب سایت ملت دانلود دریافت و از کار آسان و حرفه ای با فایل های صوتی خود لذت ببرید.

نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder 2.7.6 برای ضبط صدا و ویرایش فایل صوتی




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/29 توسط محمد کشاورز

نرم افزار ایجاد جلوه های ویژه فیلم - Adobe After Effects CS6 64Bit


دانلود نرم افزار ایجاد جلوه های ویژه فیلم

Adobe After Effects CS6 64Bit

 

 

 

 

از نرم افزار After Effects معمولا برای ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم استفاده میشود. همچنین این نرم افزار امکانات مختلفی برای انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی دارد. از سایر امکانات این نرم افزار، میتوان به اضافه کردن گرافیک و انیمیشن روی فیلم اشاره کرد.


با توجه به اینکه نرم افزار After Effects توسط کمپانی Adobe ارائه شده است، هماهنگی خوبی با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe مثل فتوشاپ، پریمیر، Illustrator، و Audition دارد.


نسخه جدید نرم افزار افتر افکتز، یعنی Adobe After Effects CS6 با مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدیدتر نسبت به نسخه قبلی ارائه شده است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار After Effects CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.



 دانلود نرم افزار



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/29 توسط محمد کشاورز

نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6

دانلود نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش

Adobe Flash Professional CS6

 

 

 

 

نرم افزار Flash Professional یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن های کارتونی دو بعدی، بازی های آنلاین، و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است.


ویژگی اصلی انیمیشن های فلش، استفاده از تصاویر برداری (Vector) میباشد. به همین دلیل حجم فایل های فلش نسبت به سایر فرمت های تصویری بسیار کمتر است. امکان کد نویسی آسان به زبان Action Script برای کنترل اشیا و تصاویر در انیمیشن، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد فلش میباشد.


جدیدترین نسخه نرم افزار فلش، یعنی Flash Professional CS6 به تازگی و با مجموعه ای از امکانات و ابزارهای جدید ارائه شده است.

 

از این نرم افزار علاوه بر ساخت انیمیشن، بنر، و بازی های آنلاین، میتوانید برای طراحی منو های مالتی مدیا (مثل اتوران CD) و همچنین نرم افزارهای آموزشی نیز استفاده کنید.



 دانلود نرم افزار



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/29 توسط محمد کشاورز

نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی - ProgeCAD 2013 Professional 13

دانلود نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی

ProgeCAD 2013 Professional 13

 

 

 

 

نرم افزار ProgeCAD مخصوص طراحی مدل های صنعتی میباشد. این نرم افزار میتواند بر اساس معیارها، پارامترها، و اندازه های مورد نظر کاربر، طرح نهایی را مدل سازی کرده و به صورت 3 بعدی نمایش دهد.

 

هرچند امکانات نرم افزار ProgeCAD به پای نرم افزاری مثل اتوکد نمیرسد، ولی محیط ساده تر و قابلیت های منحصر به فرد آن باعث شده است تا بسیاری از طراحان، این نرم افزار را به اتوکد ترجیح دهند.

 

اما نرم افزار ProgeCAD فقط برای مدل سازی نیست. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نقشه کشی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی نقشه های ساختمانی، طراحی دکور و معماری داخلی، و... میباشد.



 دانلود نرم افزار



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/29 توسط محمد کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد