c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

Sound Normalizer 5.7

 

 

 

یک آهنگ یا فایل صوتی بی کیفیت دارید؟ نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهید کرد تا کیفیت آن را افزایش دهید!

 

نرم افزار Sound Normalizer متخصص تعمیر فایل های صوتی است. این نرم افزار میتواند با حذف نویز و افزایش کیفیت فایل صوتی، آن را به سطح مطلوب برساند. اگر یک فایل صوتی قدیمی دارید یا آهنگی را دانلود کرده اید که کیفیت پایینی دارد میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. یا اگر با میکروفن صدای خودتان را ضبط کرده اید و میخواهید کیفیت و شدت صدای آن بالا برود نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهد کرد.

 

این نرم افزار از فرمت های مختلف صوتی پشتیبانی میکند. و امکان ویرایش Tag و تبدیل فایل های Wav و MP3 را نیز دارد.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/3/14 توسط محمد کشاورز

 

دانلود نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید

Photo Warp 1.2 Android

 

 

احتمالا بیشتر شما با ابزار Warp در نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا هستید. با کمک این ابزار میتوانید قسمت های دلخواه عکس را بکشید تا آن قسمت حالت کشیدگی پیدا کند. با کمک این ابزار میتوان جلوه های خنده دار و جالبی ایجاد کرد.

 

حالا میخواهیم نرم افزاری برای اندروید به شما معرفی کنیم که میتواند همین کار (یعنی ایجاد کشیدگی در عکس) را انجام دهد. به این ترتیب میتوانید شکل جالب و خنده داری به عکس افراد بدهید.

 

نرم افزار Photo Warp که در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است در عین سادگی کار، نتیجه های بسیار رضایت بخشی ایجاد میکند. توسط این نرم افزار میتوانید خودتان کشیدگی های دلخواه را ایجاد کنید. و یا از افکت های آماده نرم افزار کمک بگیرید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/3/14 توسط محمد کشاورز

 

IObit Advanced Mobile Care 3.3 Android

 

 

 

 

اگر در حال خواندن این مطلب هستید حتما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، و حتما نرم افزارهای زیادی هم روی دستگاه شما وجود دارد. اما این مطلب را از دست ندهید. چون نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد یکی از ارزشمند ترین نرم افزارهای اندروید است.

 

بزرگترین دغدغه کاربران موبایل های اندروید، پرشدن حافظه رم و کاهش سرعت موبایل است. وقتی گوشی خود را Hard Reset کرده باشید یا هیچ نرم افزاری روی آن نداشته باشید سرعت بسیار عالی است. اما به مرور زمان و با نصب برنامه های مختلف، سرعت موبایل شما به طرز محسوسی کاهش پیدا میکند.

(برای آشنایی با Hard Reset به پانویس این مطلب مراجعه کنید)

 

این کاهش سرعت مخصوصا در هنگام اجرای بازی ها خودش را نشان میدهد. طوری که ممکن است شما قید بعضی از بازی ها را بزنید. چون بسیار کند و عذاب آور اجرا میشوند.

 

نرم افزار IObit Advanced Mobile Care متخصص بهینه سازی موبایل های اندروید است. این نرم افزار میتواند با ابزارهای مختلف و خالی کردن حافظه Ram، باعث افزایش سرعت گوشی و تبلت شما شود. یکی از جالب ترین ابزارهای این نرم افزار، Game Speeder است که میتواند کاری کند تا بازی ها با سرعت بسیار خوب اجرا شوند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به ویروس یابی، کاهش مصرف باتری، و انتقال برنامه های نصب شده به کارت حافظه اشاره کرد.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/3/14 توسط محمد کشاورز

 

 

XWidget 1.8

 

 

 

از ظاهر تکراری ویندوز خود خسته شده اید؟ حق دارید!

 

شاید وقت آن رسیده که دستی به سر و روی ویندوز خود بکشید و ظاهرش را کاملا عوض کنید. ایجاد تغییر در ظاهر ویندوز نیاز به تخصص چندانی ندارد. فقط کافیست تا از ابزار مناسب این کار استفاده کنید.

 

نرم افزار XWidget میتواند با مدیریت و نصب ابزارک یا همان Widget های متنوع و گوناگون، شکل و قیافه ویندوز شما را کاملا متحول کند. ابزارک های مورد نیاز خود را میتوانید در هر جایی از ویندوز قرار دهید تا علاوه بر زیبا تر کردن ویندوز، کار شما را نیز آسان تر کنند.

 

 

 

 

هزاران ابزارک مختلف برای نرم افزار XWidget طراحی شده اند که قطعا تعداد زیادی از آنها مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

 

با نصب XWidget و استفاده از ابزارک های آن، ظاهر و کارایی ویندوز شما کاملا عوض خواهد شد. تعداد زیادی از ابزارک های جالب XWidget در همین مطلب قابل دانلود است. و بقیه آنها را نیز میتوانید به سادگی از سایت رسمی آن دانلود کنید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/3/14 توسط محمد کشاورز

 

Symantec Endpoint Protection 12.1

 

 

 

کمپانی سیمانتک (Symantec) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های نرم افزاری در زمینه تولید برنامه های امنیتی (مثل آنتی ویروس) است. از معروف ترین نرم افزارهای این شرکت میتوان به آنتی ویروس Norton اشاره کرد.

 

در این مطلب، یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی Symantec را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار Endpoint Protection یک مجموعه کامل برای حفظ امنیت کامپیوتر شماست. این نرم افزار شامل آنتی ویروس، آنتی هک، آنتی اسپم، آنتی تروجان، آنتی اسپای (ضد جاسوسی) و سایر ملزومات امنیت کامپیوتر است.

 

یکی از مزیت های این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی، رایگان بودن آن است. به همین دلیل به راحتی قابل آپدیت است.

البته رایگان بودن این نرم افزار به معنای ضعف آن نیست. چون Symantec Endpoint Protection در حال حاضر یکی از قابل اطمینان ترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس است.

 

ورژن جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی آن را دانلود کنید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/3/14 توسط محمد کشاورز
........
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد