c
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصرشریف اباد
سفر خوشی را برای شما آرزو مندیم.

 

دانلود بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت

Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/4/17 توسط محمد کشاورز

 

دانلود مجموعه 400 بک گراند عریض (واید)

Wide Wallpapers

 

 

 

 

اگر مانیتور کامپیوتر شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از زیباترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها در موضوعات مختلف از جمله تکنولوژی، عکس های فضایی، عکس های خیالی و رویایی، عکس ماشین، عکس های ورزشی، عکس های عاشقانه، عکس مناظر طبیعی، عکس حیوانات، و ... میباشد.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/4/17 توسط محمد کشاورز

 

دانلود بازی مرتب کردن خانه های هم شکل

Inner Quest PC Game

 

 

 

 

قوانین بازی Inner Quest مثل بازی های مشابه است. شما باید خانه ها را طوری حرکت دهید که خانه های هم شکل در کنار هم قرار بگیرند و حذف شوند. در مراحل اول بازی بسیار ساده است و به راحتی میتوانید خانه ها را در کنار هم بچینید. اما هر چه جلوتر میروید سرعت بازی و تعداد خانه ها بیشتر میشود.

 

گرافیک کارتونی و جذاب این بازی، و همچنین موسیقی انرژی بخش آن از جمله نکات مثبت بازی Inner Quest است.




نوشته شده در تاریخ شنبه 92/4/15 توسط محمد کشاورز

 

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین محصولات مایکروسافت

WSUS Windows Offline Updater 8.4

 

 

 

 

در این مطلب، نرم افزار جدیدی را به شما معرفی میکنیم که امکان دانلود آپدیت آفلاین برای تمام محصولات مایکروسافت را به کاربر میدهد. (از جمله آپدیت آفلاین ویندوز، آپدیت آفلاین برنامه های آفیس، و ...)

 

البته اگر ویندوز شما قانونی باشد و یا از یک فعال ساز استفاده کرده باشید، به صورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه جانبی هم میتوانید ویندوز یا آفیس خود را آپدیت کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که در صورت نصب ویندوز جدید، مجبورید دوباره همه آن آپدیت ها را از اول انجام دهید.

 

اما نرم افزار WSUS Windows Offline Updater قادر است تا این آپدیت ها را به صورت یک فایل دانلود کند. سپس شما میتوانید فایل دانلود شده را روی کامپیوتر خود ذخیره کرده و هر بار که ویندوز نصب کردید از آنها استفاده کنید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/4/12 توسط محمد کشاورز

 

دانلود تقویم هجری شمسی باد صبا، مخصوص اندروید

Bade Saba 4.3.8 Android

 

 

 

 

نرم افزار تقویم باد صبا، محصولی از موسسه موج همراه نور بوده و به صورت رایگان عرضه شده است.

 

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، روی انواع موبایل های اندرویدی قابل نصب و استفاده میباشد.

 

از مشخصات اصلی این تقویم میتوان به نمایش تاریخ به صورت شمسی و قمری و میلادی، نمایش اوقات شرعی، نمایش سالروز وقایع تاریخی، پخش اذان، تبدیل تاریخ، و نمایش ادعیه هر روز اشاره کرد.

 




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/4/4 توسط محمد کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سونامی محمد